Ja vad har man o skriva om egentligen?

Kom precis hem från skolan :) ska åka o handla lite tapeter kul o tapetsera om så nu har Love fullt upp heeela helgen nää då vi ska hjälpas åt vet inte om lilla ja är till någon store hjälp men jag kan ju sörva honom med fika oså hehe =)
Vill ha en svart fond vägg i vardagsrummet sen i sovrummet ska d vara en lila fondväg =) så nu väntar jag bara på min extremt snabba mamma en halvtimme sa hon jo men visst vi tar två! :) Nä ska inte klaga mamma är bra o ha fattar inte att hon orkar hennes jobb är o sörva mig haha :) kanske därför hon ska flytta till sthlm i februari hon pallar inte mer hahaha :)PUSS på mamma! Vakna inatt av att det kämdes tomt o kolla på loves säng då hade han gått o lagt sig på soffan för han kunde inte sova har ju inga tv kanaler i sovrummet.. Så när klockan ringde gick jag o kolla i soffan o där låg min lilla plutt min söta älskling! helt inlindad i en filt gud jag ville bara pussa på honom gud va söt han var =) Älskar han mest av allt på hela jorden!

Näpp nu blir d tapeter ! :)
Ha d bra!

Kommentarer
Postat av: sofia

söt du är:)

2009-01-15 @ 12:15:03
Postat av: madde

duuuuuuu bästis i morgon blire full rulle.. har clion, tror du måste följa med till örebro efter skolan ska förbi kusin, sen solning, sen handla mat, sen är de mat&dricka, sen lets dance.. göööötttttiiiiit pussissssss

2009-01-15 @ 12:28:24
URL: http://maddiseriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0