Kan jag inte bara få bli frisk?

Usch är riktigt trött på d här nu! har varit sjuk en vecka nu d är ju så roligt o hamna efter i skolan också blää! Plus på d så skicka madde att d ska va en jätte rolig fest imorrn också ja d hade varit jätte trevligt om man kunde bli frisk!  Nä men jag får åka till vårdcentralen o ligga hemma istället blää blää blää! D ända bra med o vara sjuk är att min älskling fixar allt han har lagat mat varenda dag åt mig o idag har han fixat upp en massa saker i lägenheten mitt älskade hjärta! Han är d bästa som finns ! =)

Har faktiskt ingenting o skriva för det ända som hänt mig den här veckan är sängen, tvn, soffan o sen sängen igen har varit en otroligt händelsrik vecka måste ja säga!


Wherever you go,
Whatever you do,
My heart belongs to you.

Ha d bra!♥

Kommentarer
Postat av: madde

pussspusspussssssssssssssssssssssssssssss krya på dig boobobbooboboeiei

2009-01-30 @ 10:58:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0