Slöö

Vaknade nyss o klockan var då tjugo över ett! Fick jordens panik o sprang upp på med kläderna o ut med carro men som tur har man en hund dom är lika morgon trött som en själv haha min älskade ! och imorrn ska min älskade till vet för vi tror hon har fått skabb men är inte helt säkra sen har hon fått för sig att hennes leksaker är bebisar så hon tvättar o bäddar åt dom så när love kommer hem måste vi plocka bort alla leksaker när hon inte ser guuu va synd jag tkr om henne ! inga leksaker! :(

Idag får d iaf bli en städ dag usch orkar inte ! men d måstes :)

Får se om d blir någe mer skrivande senare :)


Ha d bra!♥

Kommentarer
Postat av: sofia

nemen stackare.. puss på er.

2009-01-11 @ 20:33:30
Postat av: zacke

Ja jag vet äslakde pruttis! puss på dig heter d :)!

2009-01-12 @ 12:19:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0