söndag

Jaha så var d söndag igen d är inte lite äckligt hur snabbt en helg tar slut imorrn är d en ny vecka i skolan! men den här veckan blir d iaf många saker som kommer att hända möblerna kommer våra tapeter kommer o på fredag blir d o åka båt till helsingfors med mitt hjärta :)! Mamma ville bjuda oss på något innan hon flyttar oså var vi i vingåker igår o mamma bara pracka på mig kläder fölr hon vill att jag ska ha ordentligt med kloäder nu när hon flyttar haha :) hon är bra söt! oså glömde jag berätta om hur söt love är också här om dagen kom han hem med en buket med rosor o merci choklad! Han är ju d bästa som finns:) Och i fredags var Madde o Paulan här d får bli hans smek namn kan inte stava hans namn haha :) o vi åt lite mat o drack trevligt trevligt =)  Sen har d väl inte hänt så mkt mer i mitt liv den här helgen hehe =)

Ha d bra! ♥

Kommentarer
Postat av: madde

du får väl skriva mattias annars stavas han Paulisch! haha =) lilla snutte

2009-01-19 @ 10:25:55
URL: http://maddiseriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0