Tisdag

Ja vad ska man skriva om idag då? har varit i skolan sen flänght runt o handla lite sen hem o dammsuga =) o när jag hade dammsugit klart plinga d på dörren o när jag öppna stod jims mamma där o johan blev lite chokad för jag trodde d var sofia för hon skulle komma också:) för jim hade väl glömt att berätta för mig att dom skulle komma o han hade också glömt bort d så jag fick ringa till honom så han kom hem va synd glömmer bort att d ska komma besök! Fick iaf två jätte fina blommor va söt=) Alltid kul med lite blommor hade bara en haha :) sen bar d av för mig o sofia till körkskolan där d pratades miljö i 2 tim hehe :) men d känns skönt att man kommit igång iaf betala paket 2 idag också :)
Nä nu har jag inte så mkt mer o skriva! Skulle egentligen ha ridit idag men kände att jag inte hade ork till d fy på mig! men ska rida nästa tisdag :)

Nu blir läxor men först blir d ett bad med min mysiga =)
PUSSPUSSPUSS på den bästa pojken som finns!

Ha d bra!♥


Kommentarer
Postat av: Irene

Det gjorde inget att Jim glömde bort, jag vet ju hur han är hehe :) Va söt du är.

2009-01-14 @ 10:07:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0