Var ett tag sen

Ja d var ju ett tag sen d var söndag nu ;) men har inte haft tid o skriva riktigt har mkt med skola övningsköra och teori =) i tisdags blev d lite körning iaf går riktigt bra :) har parka på taket i stan haha backat kört draiven på macedonkan haha :) är glad att jag har världens bästa Therese som handledare =) Sen på kvällen blev d film uppe hos therese med love =) Sen har ja nog inte gjort så mkt tror ja inte var uppe hos therese igår också o checka film :) Oså har min trogna vän maddi varit här idag också vi har tjockat oss med tacos från Romana alltid lika trevligt o umgås med henne :)

Förresten imorrn blir d båt också en hel helg mamma har beställt färja till helsingfors skönt o komma bort en stund ! men d betyder ju också att d inte blir någon solning som ja o madde brukar göra på fredagar får bli till veckan istället =)

Tack förresten madde som fixat min idag du är väl för duktig ! =)

Nä nu blir d o springa ner till tvättstugan =)

Ha d bra!♥

Kommentarer
Postat av: madde

kan ändra mera när vi har tid, vart ju bara lite hastigt igår eftersom ja tappade bort mig 19393284 gånger =) du får säga till om du vill ha nått mer på den =) pussssssss ha så kul på båten

2009-01-23 @ 09:45:34
URL: http://maddiseriksson.blogg.se/
Postat av: therese

va snygg bloggen har blivit!!!

2009-01-25 @ 15:26:58
URL: http://eldvina.blogg.se/
Postat av: Anonym

tack så mkt madde som fixa =)

2009-01-25 @ 17:47:43
Postat av: Anonym

nä tkr den är bra såhär tack så mkt maddi =)

2009-01-25 @ 17:48:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0