Bada bada bada

Gick upp runt tolv usch va sent jag vet! Då ringde jag madde så skulle jag ta bussen upp till henne men d kom ju ingen buss som vanligt så jag gick upp till henne jag trodde fan att jag skulle smälta! Men d var iaf gött o komma upp o hoppa i poolen ! =) Har varit en jätte härlig dag idag ahr umgåts med madde heeela dagen vi åkte ut till stallet sen handlad vi elle ja madde =) sen när vi kom tillbaka till henne så var min man där :) så då bada vi mera hehe sen blev d o äta lite jag o love gjorde tunnbrödsmackor mums! O madde o mattias skulle äta kräftor oså! vill också ha en man som äter sånt gott :)   
 
Imorrn blir d o ställa klockan för madde brumar ner för o hämta mig runt tio blir o jobba på brännan mer imorrn! :)

Sen så fick ja ett sånt himla fint kort av madde som hon hade gjort själv som d stod till min kära vän för att du är du kram madde! kan man ha en bättre vän nää tror inte d !! Så himla sött gjort! :)

Ha d bra!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0