Halka

Åh kan inte släppa vilket gött väder d är o d ska hålla sig så här två veckor! Guud va skönt o jag som ska ta hand om Gardida två veckor nu när jossan ska till tHailkand kan man ha mer tur ! ;) Skönt o rida ut i d här vädret! =)

Nu på kvällen har ja o love varit uppe hos hans pappa o nettan =) O korven badade! =) sen åkte vi hem o grilla mums ...

Imorrn är d dags för halkan är lite nervös faktikst men d går allt bra =) tråkigt o sitta i en bil hela dagen bara när d är så gött väder!

på torsdag ska jag iaf ligga o sola måste komma ikapp alla brunisar till o med jim är brunare än mig hehe! =)

D här klickade jag hem idag hoppas på att d är bra!



Ha d bra!♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0