Midsommar!

Idag är d midsommar o d är ju iaf halv bra väder !=) hoppas d håller sig!

Och idag firar ja o love två års förlovning också gush va mysigt! fast d är egentligen på måndag för midsommar är ju inte samma datum varje år.. Men på måndag ska ju loe iväg o jobba så vi tar d idag =) vet inte riktigt vad d blir men d löser sig jocke o hans tjej kommer nog iaf till oss ! :)

Sen ahr ja verkligen kommit igång med körandet igen den här veckan har ja kört tre dar i rad så snart ska ja väl vara där tkr jag nu säger dom att d ända jag ligger efter med är körandet hemma men mamma är ju ledig nu så ja o Therese ska köra en timme varje dag så jag får mitt körkort iår iaf! haha =)

Näpp nu ska ja gå o pussa min pojkvän som ser så söt ut i soffan hihi!

Ha d bra!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0