sammanfattar

I fredags bar d iväg till örebro för madde o sofia tog ju studenten så vid halv elva kom maddes mamma o man o hämtade mig.. Tyckte så synd om studenterna som fick springa ut i skit vädret o min vän var helt frusen men lika glad var hon för d hihih =) Sen efter d kom jim o hans pappa o hämtade mig för dom hade varit på Jennifers student !
Sen upp till jim mamma för att fira jennifer o äta smörgåstårta d var inte varm men good var den iaf!
O alla tre student bruttorna var så himla fin!! :)

I lördags gick ja upp vid halv sju för ja skulle med Ingrid ´till strömsholm =) Var där förra året också o d är riktigt kul faktiskt! D ända som inte var med oss d här året var vädret d både blåste, regna o hagla?! Ja du ibland kan man fan bli tokig på d svenska vädret eller va d nu är!

Sen i söndags blev d inte heller mkt sova upp vid halv sju o i väg till bergmästarens ålderdomshem för o jobba med eu-valet..
Var helt okej faktiskt kunde varit värre jag o love delade ut valkuvert o stod o tog i mot dom som skulle rösta =)
2000 var , var d verkligen värt o jag o jim behöver verkligen lite extra pengar!

Så idag blev d ingen skola kände att jag behövde sova ut efter helgen :P Men istället blev d min oturs dag skulle upp till lasarettet o ta min sista gardacil spruta o den ända bussen som går dit upp är typ bara 91:an ja jag o jkim gick iväg till ica o skulle ta ut pengar ja bankomaten var stäng jaha gick tillbaka o ställde oss o väntade på bussen gick tio min, en kvart tjugo min ingen buss ! Fick ringa madde som tur vad kunde madde o hennes pappa komma o skjutsa oss verkligen räddarna i nöden! Tack så jätte mkt igen!! :)

Så nu ska ja gå o lägga mig ska upp o kolla på naken dans imorrn i skolan haha :)

Ha d bra!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0