Söndag

Helgen har gått fort fröbi som vanligt men vad gör d när alla dagar lika gärna kan vara lördagar! hehe =)

Igår var iaf jag madde jim o mattias inne till ånnaboda d var ganska roligt synd bara att d är så litet!
Sen blev d hemfärd för våran del för min pojkvän lyckades dricka sig full som en kanon så han somna på toa golvet från halv sex till kvart över nio ville inte väcka honom för då började han bara ,å dåligt igen mitt lilla hjärta! 
 
Idag har ja, love, emil, fager o nån mer som ja inte kommer ihåg namnet på varit o badat! gött var d i vattnet iaf! =) Sen blev d stallet red barbacka idag så mysigt är d man får verkligen en helt annan kontakt med hästen! :) plus att jag inte ville knövla på henne sadel i värmen men red bara 30 min för sen höll jag på o smälta av Dida haha! Inte d roligaste o kränga på sig ett par ridbyxor i 30-35 graders värme haha! :)

Nu kom love hem nu är d caros tur o bada! :)

Sen vill jag gratta min älskade storebror Krille som fick körkort idag! Fatta o köra upp i Sthlm inge säker för d ! =) men så är d ju när man är en Rydbergare haha närå! :)

Ha d bra!♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0