Tisdag

Idag vaknade jag med feber av den där jävla sprutan som jag tog igår.. Så blev hemma o sov en stund till =) sen kom Therese o lämnade Amelia som ja o jim skulle passa medans hon besiktade bilen! Hon är så söt vi kolla i tidning klappa hunden o lekte lite :) Sen fick hon mat sen så somna hon i mitt knä! Sååå Söt ! :) Så kom Therese så tog vi en kopp kaffe måste köpa en annan kaffe kokare min är ju skum amn set inte hur mkt vatten amn har i så d blir alltid helt svagt!
Åkte ut till stallet en stund också bra jobbigt med feber var d men efter en tur i skogen hade febern nästan försvunnit helt man mår så himla bra ute i stallet!
Så på gredag ska Jossan o Gardida tväla så får se om man kan ta sig tid o åka ut o kolla på dom vore jätte roligt! :)
Förresten ja o dida går riktigt bra ihop nu =) Så d känns bra!

Senare på kvällen åkte ja o love upp till Therese o kollade på hundvalparna fyy vad söta dom är så små o gulliga !! Diva är så duktig med dom ! Känns inte som d var så längesen hon var pytte liten...
Så åkte ja o Therese o handlade behövdes d eka fan när man öppna kylen innan haha men nu är den full igen =)

Och imorrn är d äntligen sommarlov fy fasen va skönt ja ska sova i en vecka haha ! :)

Ha d bra!♥

Kommentarer
Postat av: Therese Bäckman

Jaa det var med nöd o näppe vi kom till bilen med mina matvaror ;) Puss

2009-06-10 @ 08:19:57
URL: http://eldvina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0