Tok varmt


Ja d är d verkligen men man ska inte klaga men d är väl d vi svenskar är bäst på eller ? ;)

Tänkte dra lite fort om helgen o idag..

I fredags var d lugnt åkte ut med Ingrid o red i skogen =)

I lördags var ja o Ingrid ute i stallet igen men då red vi på banan efter stallet åkte ja hem o duscha lite snabbt sen kom Ingrid ner till mig o vi gick till sjön o bade eller Carro badade =) min söta prutt! Sen gick vi till mig o bara satt o kolla på Robinsom o prata =) Riktigt trevligt!

I söndags var vi uppe till Therese en stund =) Sen var d ju morsdag så då åkte jag,jim, mamma o tobbe ut till lunedet o köpte glass sen fick carro o bella bada lite! Jätte trevligt o umgås med familjen..

O på tal om familj skicka Krille nya bilder på Hilda igår !
Här kommer några!





Ja jag kan ju stolt säga att jag har nog världens sötaste brorsdotter! Fasters  lilla knubbis!

Ha d bra!♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0