TUT TUT!!

Tänkte dra ett litet inlägg om dagen litte fort innan sängen!
Har varit ute o kört med Therese tkr d går riktigt bra för mig men ja kanske hätsar upp mig lite väl haha! Men va fan ska man behöva ligga bakom ett par sockervadd som vinglar över hela vägen o kör  60 på 90 väg?! Nää usch! Men men tkr iaf inte att jag är oskäker oså som den där jävla äckel bilskola läraren tyckte !! Tobbe is the shit haha ! :)

Men den ja tkr d är bast o köra med är faktiskt Therese i o med att man känner henne så väl så blir d en helt annan sak! Så nu ser ja en ljusning i mitt körkort! :)

Slänger in en bra låt gammal men bra! Dom som vill får ju ta åt sig hahaha som typ bilskoleläraren;)



Ha d bra!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0