Bara för att Jennifer utmanna mig =)

Jag är mig själv
Jag gillar min man,carro o mina vänner
Jag äter Allt haha :)
Jag säger ja till o ställa upp för mina vänner
Jag ger mig sällan in i situationer jag vet jag inte klarar av
Jag är duktig på och vara slöö haha :)
Jag stör mig på elaka själviska människor!
Jag läser Verklighets baserade böker
Jag är vackrast när jag sover ;)
Jag skrattar åt menlösa skämt
Jag är en typisk glad o social människa men har en väldigt väldigt kort stubin
Jag har aldrig haft en könssjukdom
Jag är lycklig Nu nu nu!
Jag trivs inte när jag känner mig osäker
Jag är dålig på att gå upp på morgonen
Jag är rädd för att carro ska dö haha :)
Jag älskar My love,carro,min familj och mina vänner
Jag uppskattar kärlek
Jag tror på mig själv

Ha d bra! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0