Förklara förklara

haha ja idag har jag fått förklara hundra ggr varför jag kom hem från örebro utan en tattuering .. jo d var så här att när d var min tur så var dom nålarna ja behövde slut:( så d blir hemma hos carro idag istället ganska skönt d med o sitta hemma hos henne :) men ajg o Natta hade iaf en intressant dag d börja med dyng hets från skolan för o hinna med bussen så upp för branta sten backar o över tågrälsar haha :) sen virra vi runt i örebro en timme innan vi hitta rätt :) så satt vi på studion från två till halv sju haha men idag kommer den iaf sitta där =) kuuuul ser fram emot d får väl se om jag orkar lägga upp någon bild ikäll men tror jag kommer hem rätt sent ska dit vid hav nio =) Men ja kaniaf reda säga att jag kommer bli ruskigt nöjd för sen sitter redan på min rygg som en mall så jag har smyg tittat hela dagen haha :) nää nu blir d en promenad med mina looves ! :)

Ha d bra!♥


Kommentarer
Postat av: nathalie

haha! roligt var de! ja det kommer bli skit snyggt!:D

2009-03-19 @ 18:48:26
URL: http://nnathalieericson.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ja d tror ja med den syster är ju såå duktig :)

2009-03-19 @ 19:32:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0