Glad

För imorse fick jag reda på att jag är faster till en liten söt flicka :) MIn älskalde storebor o Emma har blivit föräldrar så himla glad för deras skull =) Krille berättade att hon hade blont hår o en boxar näsa som jag hadee när jag avr liten hihih :) Så nu längtar jag till man får se d lilla miraklet ! :)

Och igår blev min tattuering klar! :) blev otroligt nöjd med den ! så får väl försöka ta en bild o lägga upp den men d säger jag om allt haha måste ta tummen ur arslet o lägga in före o efter bilder på vardagsrummet kan iaf säga att d är riktigt snyggt hehe :)

Helgen återsår o se vad d blir Madde ville att vi skulle med på Wickan men jag vet inte känns inte som om man har ekonomi till d men får se slutar väl med att man är på wickan ändå haha :) nu ska ja ta o lägga mig i min ny bäddade säng men själv blir ja för loove är i garaget men d gör inte så mkt för han har varit hemma med mig hela dagen o bara mösit :) Så kom min bästaste vän i hela världen hit också undra vem hon kan vara hon går under namnet ica madde nuförtiden hihh :) PUSSS på dig min vän! du kämpar på du 5 veckor på ica så man kanske får haka på ut för o fira d haha :)

Ha d bra!♥


Kommentarer
Postat av: nathalie

sv: ja de va kallt att gå hem, men får vel hoppas våren kmr snart!:)

bra att du bev nöjd med tatton:) kmr du till skolan i morrn eller?;D

2009-03-25 @ 15:44:09
URL: http://nathalieericson.blogg.se/
Postat av: ica madde

hahahahahah du är så jävla cp skadad

2009-03-25 @ 16:05:43
URL: http://maddiseriksson.blogg.se/
Postat av: zacke

haha vaddå då du är ju ica madde nu :)

2009-03-25 @ 19:32:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0