Har ingen rubrik!

Ja man får väl börja med o sammanfatta lite har ju inte skrivit på bra länge! Kännde att jag inte haft så mkt o skriva om har legat hemma med körtelfeber trevligt trevligt fast som tur var blev den inte lika svårartad som jag hjade när jag gick i sjuan fick ligga på sjukhus o grejer men ,men nu börjar jag äntligen känna mig lite friskare...
Men jag sitter fortfarnade o skriver i min krigszon ( mitt vardagsrum) men nu har vi iaf fått upp färg på alla väggar nu är d bara tapeter kvar ! O en jävla massa städa tänkte frågta min snälla älsklings vän (a) Cecillia Madeleine Eriksson om hon ville hjälpa mig :) Har som sagt inte gjort så mkt i torsdags var Therese o lilla Amelia här trevligt ! Amelia satt i Jims o min säng o keka chips o kolla på tv med jim :) hon är bra söt när hon sitter där helt utan hjälp lilla söta ! :) sen på fredagen blev d Singing bee uppe hos Therese fattar inte folket som ställer upp på den där tävlingen dom lär väl veta om att dom är totallt tondöva?! :) Men men till helgen kommer iaf Therese o company till oss ska bjuda dom på lövbiff :) Sen på lördagen kommer Madde och Mattias o kekar sen blir d statt :)

Men nu ska jag förtsätta kolla på Beck!

Ha d bra!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0