Heeelt sluut

Ja nu sitter jag här framför datorn o är helt totalt slut jag som tänkte att jag skulle vila på min studiedag, men nej då vakna tio i elva av att Carro skäller som en tok! O sen ringer hem telefonen blää gick ju inte o somna om då..
Och vi tjugo i fyra var det dags för min femte körlektion gick bra körde hårda inbromsningar ! livrädd blev jag för min lärare skulle slå till i dörren när jag skulle tvärnita o han slog inte löst nää jag trodde fan att dörren skulle hamna där längs väggen ett tag hehe ! gick iaf bra och det är jag glad för ! :) Sen efter det kom mamma o hämta mig oså åkte vi upp till bråten till Therese o hämta ljusena mumma nu luktar d gott hemma :) Sen avr det dags o tvätta och städa vardagsrummet tvätta så mkt tvätt som vi hade idag kommer jag aldrig tvätta själv igen fyy min rygg är helt paj! och när jag hade vikt o lagt in all tvätt var d bara o ställa sig o diska.. Men nu, nu är jag äntligen klar med allt så nu skricker min mage efter lite mat har inte ätit sen elva.. Tur att jag har min taco paj i frysen  :D 
 
Förresten bion jag o love var på igår I taket lysser stjärnorna var jätte jätte bra den kan jag starkt rekomndera :)
Blev en riktigt mysig dag med love vi hade planerat o äta ute också efter bion menn då var vi så mätta efter alla popcorn så d blev d inge med.. Men framåt tio tiden blev vi svin hungriga så det fick bli majskolvar o ärtsoppa haha det kallar jag romantisk mat! :)

Ha d bra!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0