Helgens bravader

Nu var helgen slut o d är jag med haha ! Blev iaf en ganska lyckad helg med wickan o grejor o igår blev d en sån där härlig bakfylle dag med min älskling jag abar älskar såna dagar vi åkte med mamma som bjöd oss på mat på Mr James muuuums säger jag bara! Sen åkte vi till coop o köpte filmen Wanted både jag o älskling tyckte den var super!! Lätt värd 180 spänn filmer brukar ju inte d men d var den verkligen! :) sen somna jag vid åtta kul för love men ja var helt sluut efter fredagen ! Fick stå i kö ut från Wickan i 40 min min stackars mamma stod utanför wickan i 50 min haha ! Hon var bara trött o irriterad när vi kom ut sen.... Men nu får d bli lugnt på ett par helger tror jag :) Nä nu ska jag o love till willys :)

Ha d bra!♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0