Min älskade man!

Igår när ja o min älskling satt o åt frukost tsm sa han helt plötsligt igår insåg jag vilken underbar tjej ja har :) o ja bara jaha hur kom du fram till d då? =) nä för igår när jag var i garaget så klaga alla på hur sura deras flickvänner skulle bli på att dom fick somna själva.. o Jim helt nöjd ja så är verkligen inte zacke hihih min älskade man!! Ja men varför ska han sitta o titta på mig när jag sover? för jag somnar typ såfort jag lägger huvudet på kudden, nä då kan han lika gärna va i garaget ! :) Man kan ju trotsallt inte äga varandra bara för att man är tsm ! Han måste ju ha sitt liv o jag mitt ! :) Var bara tvungen att berätta vilken underbart söt man ja har ! :)

Idag var jag iaf i skolan vi hade historia prov blää va tråkigt..... Sen kolla vi på någon show också var några som kom från värmland o dom spela lite musik oså dom var väldigt duktiga:) bara d att vi slutade en halvtimme senare än vad vi skulle så bussen man kunde ta hade redan gått o d skulle inte gå en förens om en timme så jag ringde love o vi bestämde att han skulle ta carro o gå o möta mig :) så d gjorde han o foik måste ha trott att jag var efterbliven för när jag såg Love o Carro så sken jag upp som en sol o kunde verkligen inte hålla mig i från ett STORT leende hihi :) Älskar mina LOOOOVVEES! :)

o sen har d inte hänt så mkt mer än iaf :) nu ska jag mysa ner mig breve love som spelar GTA :)

Ha d bra!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0