Pirrigt och svårt beslut

Ja på onsdag efter skolan bär d av till Nattas syster som ska tattuera mig :) Är ju lite prrigt så där :) Vet vad ja ska tattuera men jag vet inte avrt jag vill sätta den d står mellan ryggen mellan skulderbladen eller höften har alltid velat haft min tattuering på höften/magen men nu vet jag inte längre har suttit och kollat på gaddad.se på masso rmed olika tattueringar på höft och rygg men har fortfarande inte bestämt mig vill ju vara riktigt säker i o med att den ska sitta där resten av livet.. Men d går ju också att göra nu mellan skulderbladen ooch min andra tatto på höften eller tvärtom .. bläääää jag blir tokig helst skulle ajg vilja göra två tattueringar på engång för båda ställena är såna ställen jag verkligen vill ha och ska ha på båda men vet inte riktigt vilket ställe jag ska börja med hehe :) Väldigt komplicerat allting men men :P har ju till på onsdag och bestämma mig sen så är d ju ett måste hehe :P  Har frågat många vart dom tkr d är snyggast men i slut ändan är d ju bara jag som kan bestämma o viktigast är ju att jag blir nöjd hehe :) så vi får se vad d blir på onsdag :)

Blev ju ett väldigt intressant nlägg haha :)

Ha d bra!♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

tkr verkligen du ska göra mellan skuldrorna! jag skulle ju göra på höften du vet, den där texten som skulle gå hela vägenrunt, men har ångrat mig med tanke på att vi tjejer har väldigt lätt för att gå upp i vikt just på det stället, och det kan ju förstöra tatton, sen så är den ju faktist lite snarlik mina små godingar ;) roligare o ha nått som iungen annan har vettu, tror de passar bra på dig o ha vid skuldrorna eftersom du har kort hår också, då syns den o det är fint =)

2009-03-17 @ 15:36:56
URL: http://maddiseriksson.blogg.se/
Postat av: zacke

Ja jag kom o tänka på d är ju inte så roligt o se helt lilka ut, utan o ha olika tattueringar =)

2009-03-17 @ 19:35:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0