PUSSS

Hoppla polle va trött ja är :) har varit en riktig slöö dag men d beövdes känner ja haha :)
Igår var Therese o company här o åt d var jätte trevligt :) efter att dom åkt hem så kolla jag o love på film men ja slockna på engång stackars jim jag somnar alltid så fort jag lägger huvudet på kudden själv somna han inte förens sex imorse:S
Och nu är han i garaget min lilla man :) Jag tänkte på d idag att d är sjukt att jag fortfarnade får sen där bubblande känslan av honom vi har ändå varit tsm 3 år sammanlagt o att jag om vi ska mötas eller nåt att jag blit helt fnittrig som fjorton haha :) och att jag helst av allt bara skulle vilja att vi skulle bo i en bubbla så jag bara skulle kunna pussa på honom precis hela tiden haha nää va töntig ja är jag vet men så är d o vara nykär fast man är gammalkär hihih :) nä nu ska jag sluta babbla om saker bara :)

Ha d bra!♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0