Riktigt trött på d här!

Fan rent utsagt vad trött jag blir på att jag är som en svamp som alla bakterier älskar nu sitter jag väl här igen med feber o ont i halsen! Men d tänker inte stoppa mig från skolan imorrn d som gjorde att jag kände mig lite bättre var att Ingrid skicka om jag hade tid att rida imorrn :D guuuud va kul vi ska rida ut i skogen fast lite nervös är jag ahr ju inte ridit på tre månader men d är väl som o cykla hehe :) kul ska d bli iaf :) Så helgen har bara varit att vara hemma med love men ja klagar verkligen inte älskar o ha mys helger med han :) O nästa helg kommer söta söta Anton hit o ska sova hos oss vi ska spela tv spel oså ! roligt han är ju så otroligt söt den lille killen! :) Och Lilla Amelia också!! :) Jag blir glad om jag får hälften så söta barn som Therese när jag blir stor tror inte d finns några mer underbara barn än hennes! :) Och Therese hoppas du mår bättre! Måste träffas snart också var alldeles för längesen!

Nu ska jag göra läxorna o sen lägga  mig framför tvn :)

Här får ni en låt som verkligen är värd o lyssna på går varmt hemma hos oss nu! :)


Kommentarer
Postat av: Therese

Guuud va läskigt!! jag läste det här nu...kl är 22.55...det är ju precis vad vi har talat i telefon för en stund sen....läbbigt :S ÅHH jisses vad fint du skriver om mina barn,klart du får lika fina barn som jag ;) ses nån dag gumman! Love U <3 puss

2009-03-29 @ 22:57:02
URL: http://eldvina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0