Shopping med mamsen

Mamma skickade imorse att vi skulle gå på stan när hon kom hem så jag fick köpa mig något hih söta mamma ! :) men jag tkr inte d är så roligt o gå här hemma i stan så jag o mamma åkte till karlstad till bergvik :) där åt vi subway mums va gott d är :) och jag fick med mig hem ett till par slitna jeans fast svarta älskar verkligen dom , dom är så otroligt snygga o riktigt sköna! och en chock rosa t-shirt tkr d är snyggt när man ahr svarta byxor :) så d fick d bli tkr d är så himla mysigt o bara åka ut jag o mamma o bara prata o äta o lite så :) min mammi är den bästa som finns =)

så nu har man lite nya kläder o till veckan kommer mina skor från h&m o ett par mys byxor :)
Känner mig väldigt duktig nu förresten när jag kom hem satte ja mig o sortera alla papper o satte dom i fack i en pärm hihi jag är vuuuxen hahaha ! :) nä usch nu börjar jag bli trött!

Ha d bra!♥

Kolla va mysiga mina älsklingar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0