God morgon

Har precis gjort mig färdig för skolan inge gött o ha värsta sovmorgonen för d!! Så nu väntar jag på mamma som ska skjutsa mig till skolan :) Har bara två lektioner idag weeii o d är bara estet lektioner så d är skönt! Och imorrn är d dags för nationella prov i matte ja är inge nervös ja lovar!! Jag klara ju inte nians matte så ja har gjort d det här året istället så nu måste jag verkligen klara d men d sak väl gå tkr ja.. Ja kan ju d när ja sitter på lektionerna men när d är prov så blir d helt blankt i huvet men men... :)

Får se om ja skriver mer när ja kommer hem!

Ha d bra!♥

Kommentarer
Postat av: Ingrid

Det är klart du kommer klara det:D

2009-05-12 @ 15:47:24
URL: http://ingriidkarlssoon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0