Hemmafru stod på schemat

Dagen började med att storstäda som jag alltid gör på söndagar sen åkte ja o love o badade carro =) min söta prutt blir helt till sig så fort man säger ordet bada :)
Sen efter d åkte vi till Therese o satt o prata o hade trevligt =) O imorrn ska jag o love upp dit o kolla på film Valkyria har velat sätt den länge o va passar inte bättre än trevligt sällskap o en bra film ?=) Och nu på kvällen har ja gjort köttbullar o gräddsås d blev jätte gott godast med egen gjorda tkr jag =)

I fredags var jag o jim bara hemma o kolla på film oså mysigt som vanligt =)

O igår skulle vi till k-hamn men d blev så knövligt så d sluta med att love åkte dit o Ingrid kom till mig =) Vi kolla på en skräckis o åt godis hehe =) filmen vi kolla på hette The Uninvited o var skit bra =) Var jätte trevligt :) sen åkte Ingrid vid ett ungefär o då somna jag =)

Ha d bra!♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0