Iove my samsung

Har precis varit uppe hos mamma o kollat igenom lite gamla saker mkt man vill ha kvar o mkt man vill slänga! Blir alltid så ledsen när ja tittar på gamla saker hittade en massa böcker o min pappa var alltid en sån där ordentlig pappa så man skulle ha minnen i varenda bok jag har har han skrivit när ja fick den vilket år o datum o att d är min bok o om han har köpt den skrev han alltid till min dotter Jacqueline! Så hitta ja boken om lilla jag som mamma har skrivit allt om mig från att jag föddes till jag blev sju! Jag är så himla glad att jag haft föräldrar som varit ordentliga med minnen för d betyder verkligen mkt nu! Som att jag flög flygplan första gången när ja var sex månader med mamma o pappa o mina bröder o va ja sa o när ja ställde mig o allt finns med! :) Men självklart blir d mkt tårar när man läser om d... o ja är så himla glad att vi verkligen varit en riktig familj! O att ja hade min pappa tills ja iaf var 12 jag har ju alla fina familje minnen.. Alla familje semestrar så d är jag väldigt glad för ! O att ja verkligen hade tid med min pappa... O att jag hade verkligen den bästa pappa en flicka kan ha! D ända jag brukar gruva mig över är att han aldrig kommer få träffa mina barn o att mina barn aldrig kommer få träffa sin morfar den bästa morfarn som man kan ha skulle han varit.. Men men d är bara lite tankar man har kände bara att jag behövde skriva av mig lite.. För d är ingenting jag pratar om utan jag har alltid verkat så stark utåt när ja pratar om min pappa men även fast d inte syns på utsidan så gör d jätte ont inne i mig... Men alla ska veta att ja är jätte stolt över min pappa!!  Och ingen ja skämms över o ingen ja tkr är feg lr att han bara flydde från sina problem d är d sista ja tkr om honom!!

Ja vilket inlägg d blev men så är d ibland också.....

Ha d bra!♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0