Kvällen för min del

Nu har ja duschat o gjort mig ordning för en mysig kväll =) Ridningen gick bra har ju inte ridit på ett halvår somsagt så jag var lite små nervig hehe:) o självklart fick ja Bruno en stor bummling men han är såå rolig att rida !! Så nu har jag blåsor i händerna o är helt slut men d är d helt klart värt!! :) Så nu håller ja på i tina lite räkor så d ska jag smaska på o dricka ett stort glas med pepsi max mumma!!

Så vill jag bara sända en tanke till min kära mamma hon är banne mig den bästa mamma man kan tänka sig hur skulle ja klara vardagen utan henne? Jag älskar verkligen min mamma!! :)

Nu tänkte jag bjuda på lite bilder från helgen! =)



Valborg i nora! Inte utan våran hund!;)



Sahara hotnights!



Ha d bra!♥

Kommentarer
Postat av: madde

i helgen blire linde!

2009-05-07 @ 11:56:08
URL: http://maddiseriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0