Måndag kväll

Idag har ja varit i skolan först sen hem o sova :P o på kvällen nu har jag, love , madde, sofia o simon varit på nån utbildning för vi ska sköta val grejen i karlskoga hehe =) så då får man lite pengar !! härligt d behövs verkligen i sommar! =)

Tänkte ta lite fort vad ja gjort i helgen..

I fredags var ja i skolan sen ut till stallet gick jätte bra o rida så nu ska jag ta hand om Gardida två dagar i veckan kuul! Sen efter stallet åkte jag o jim upp till hans mamma o johan ! =) sen så åkte love ut med jocke o jag somnade som en klubbad säl!

Lördagen var vi i linde ja, love, madde, mattias o bonnie hon körde snällt! :) d var väl ganska kul inte så kul som jag ahde tänkt mig men d var ju ett tidsfördriv iaf o många fina bilar o titta på!

o i söndags var ja i stallet igen o sen åkte jag hem o städa =)

Skönt imorrn börjar jag inte förens tolv värsta sovmorgonen blir d =) gött gött...

Ha d bra!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0