Sanningen om diamanter

Har precis skrivit klart min recension om Nicole Richies självbiografi usch va tråkigt! Tyckte inte boken var något dirket heller den var väldigt knövlig men men imorrn ska d iaf vara inlämnat oså ska vi ha bokprat också wieee vad jag ser fram emot d !

Jag o Love var iaf borta vid d ny öppnade "köpcentret" vi fått här i stan var väl inte så mkt o hurra över Netto kom vi inte ens in på var kö långt ut så d sket vi i.. Men vi gick in på elgiganten o kolla på ny dator våran har ju brunnit lite så vi kolla om jag fick ta på avbetalning o d fick ja jag fick handla upp till tio tusen.. Men när vi väl skulle kolla på dator som vi skulle köpa knöt d sig i magen o jag tänkte på allt hemskt om skulle hända mig haha kronofogden ekade i mitt huvud usch jag är så rädd för sånt där... Så d blev ingen dator ida men mamma sa att hon skulle köpa en åt oss min älskade älskade mamma !! Nu kommer d igen haha =) Men men nu känner ja att vi gjorde rätt som sket i datorn så viktigt är d inte utan man ska köpa sånt när man har kontanter till d! Så nu kan ja sova gott ikväll ändå hehe :)

Nu skricker sängen efter mig o man blir inte piggare av att min söta vovvsing ligger i soffan o snarkar för fulla muggar ! =)

Ha d bra!♥

Kommentarer
Postat av: madde

NEJ NEJ OCH ÅTER NEJ zacke lito!



inge avbetalning!!!!! kolla bara hur mattias lever med alla sina av betalningar, sen får man nästan betala det dubbla när räntan slås in.. inge bra alls! finns inge positvit med avbetalning. jag har också skräck för sånt ! så nej zackisen! =)

2009-05-08 @ 10:21:20
URL: http://maddiseriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0