Trött tröttare tröttast

Mm nu var helgen över! ´Sköönt hehe nää emn helgen ahr varit riktigt bra! :) I fredags var jag på Wickan med madde, mattias o älskling!! O jag kan bara säga att d var d bästa jag någonsin varit med om hehe var så himla roligt när Sahara Hotnights höll på o börja grina när dom kom ut hihi :)
Sen på lördagen så blev d marken hitta väl inte sådär jätte mkt en t-shirt med svampbob o strumpor ! Sen blev d bara lugnt för min del medans Jim åkte o drack :)

Och idag har vi varit uppe hos Anton som fyllde sju eller ja han fyller på tisdag men d var kalas för lilla söta idag! Eller ja liten är han ju inte längre guud va d har gått fort tyckte nyss han fyllde fyra ju! Lilla söta barn!! =) han fick iaf en studdsmatta d var nog väldigt efterlängtat! Så jag tänkte att jag skulle åka upp o hoppa lite med honom imorrn efter skolan ! =)

Sen vill jag ägna en liten tanke till min bästa vän ! Har tänkt på d länge att du är den bästa vän jag någonsin haft du finns verkligen där jämt!! Som här om helgen när jag mådde "lite" dåligt då fanns hon där o satte tofsar i håret på mig o fick hem mig!! :) O i fredags stod du längst fram med mig fast du inte tycker dom är särsklit bra!! O fånga ett plektrum som jag fick!! Jag är så glad att du just är min bästa vän!! :)

O Therese jag har inte glömt dig heller ska du veta!! :) Jag är så glad att jag hittade Jim så jag hittade dig hihih! :)

Ja man har tur o ha så underbara vänner !! :)

Nä nu ska jag sluta vara sentimental o gå lägga mig banne mä!!

Bilder kommer på sahara hotnights.. Ha d bra!! ♥

Kommentarer
Postat av: madde

hehe söt du är =)

allt för dig vettu =)

2009-05-04 @ 12:02:24
URL: http://maddiseriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0