Uppdatera uppdatera

Ja varför inte? :) kom precis hem från skolan har haft natonelt prov hela dagen först hör o sen läs förståelse... Gick väl som d ska hehe =) så nu vet ja inte vad d blir vill bara ha sommarlov o mkt! Är så skol trött just nu som tur va var d skit väder idag o då kan d lika gärna vara skit väder tkr ja för kan inte ja vara ute i solen ska ingen d ! mohahaha... :)

Nä vilket underbart inlägg d blev känner inte att jag har så mkt o berätta om .... Förutom att ja har onti hela kroppen efter rid turen igår gött d! :) O imorrn blir d mer rida så himla kul!! :)

O på lördag blir d Linde om man har någon som kör hoppas fyy va kul d skulle vara ! :)

Nu ska jag lägga mig i soffan o slöa sen ska ja göra en bokrecension :) förresten igår tänkte ja/vi lägga ut lägenhten har hittat en anna ja vill ha som är en tusen lapp billigare också d vore något d =) men ja vet inte om jag är redo o lämna min lya än har ju inte bott här så länge men vi får väl se hur d går =)

Ha d bra!♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0