Finally

Äntligen ser min blogg ut som den ska igen den blev ju cp ett tag ?
Veckorna rullar på o snart är d jul guud va roligt o mysigt om inte annat o få jul pynta o grejor ...
D har inte hänt så mkt sen sist jag skrev eller jo jag har ju fått körkort o d är ja väldigt väldigt glad över en helt sjuk känsla är d o bara kunna sätta sig i bilen o köra haha ...
O i helgen ska vi upp åp lite inflyttningspartaj hos madde o mattias blir nyktert för min del men va fan hehe:) guud va roligt för dom o så fint blev d i huset! Nää ja har verkligen inget att skriva om ville bara skriva för att min blogg inte ser helt mongo ut lämgre hehe nu ska jag hämta min man på jobbet..

Ha d bra!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0