Bloggare

Känner att ja absolut inte är en bra en haha ! :)
Usch hemsk dag idag åkte till ica med soffi proppi o köpte Ben and Jerrys som ja har dränkt mina sorger i....
Sen kom min mamma upp o då blev dagen bättre har varit orolig över mamma hon är ju faktiskt allt ja har kvar i föräldrar väg... Fast ja har ju min underbara man o alla underbara vänner som ställer upp i alla väder ! Tack för att ni finns.. Sen ska man ju inte glömma min lilla pudding Caroline heller vad skulle matte gör utan dig ?
Hon ligger helt ihop klämd i soffan nu ska nog klämma ner mig breve henne o lukta på hennes varma tassar ! :) haha ja är ingen galen hundkvinna nää ja är bara glaad över att ja har världens gosigaste hund... :)
Imorrn blir d skolan usch för tema vecka o alla i klassen har sagt att den suger de här året fyyyyy!

O näsat vecka ska mamma o ja gå på handledarkurs också ! :) Så nu ska ju ut o brumma varje dag med min plutti mamma hoho =) Så stolt över min mamma fast d är så mkt för henne med allt ställer hon upp för sin dotter ja har världens bästa mamma! :)

Men nu ska ja ta min glass min hund o min filt o titta på tv ! :)
Saknar min man gör ja också han kommer hem sent idag :( men han är ja också bra stolt över gud va många mäniskor ja har o vara stolt över... Som madde sliter med huset ouppe i bråten blir så himla fint o jobbar o sliter gör hon också! O sofia som går i skolan o sliter o läser matte c o grejor och jobbar på d inga dåliga mäniskor ja har omkring mig !

Ha d bra!♥

Kommentarer
Postat av: madde

hehe nee vi gör mkt nytta :D vi jobbar och slitar på konsum och ica :D och vi renoverar går i skolan och de ena med de andra :D:D

2009-10-06 @ 21:55:05
URL: http://maddiseriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0