Jag varnar er

Ta inte vaccinet som är mot svininfluensan sen i tisdags har jag mot illa,kräkts haft frossa feber o d har känts som om hela armen skulle ramla av usch hemska vaccin!Tur att man ska ta en till spruta om tre veckor då herregud...
Idag har jag varit hos tandläkaren dom tog kort på min äckliga jävla tand som göt mitt liv till ett helvete som tur ska dom ta bort den efter årsskiftet nu för d fanns inga tider innan d... Alla som jag pratat med som tagit bort deras tand fan säger att d är d värsta dom gjort o tandläkaren sa att ja kommer ha feber o vara svullen i 2-3 veckor. Vart ja ska få tiden o vara bort från skolan så länge är ju ett annat problem..
Sen var hon tvungen o tillägga att dom antagligen måste ta bort helvetet på andra sidan också för ingen av tänderna kommer upp av sig själv! Va fan är d för fel på min kropp den motarbetar allt jag gör!
Kommer dö ung känner ja hahah vilket muntert inlägg d blev...

Kan ju skriva något som är lite roligare som jag talat om i typ tre inlägg nu är ju att d är lov nästa vecka.
Kan inte förklara min lycka till d !! :)
O imorrn kommer mina snuttar hit o kollar på idol med mig =) Trevligt!
 
Den här veckan har Jim kommit hem elva varje kväll stackars min äslkling sliter så mkt han är ju så duktig!
Fast idag kom han hem vid fem o åt med mig söta lilla hjärtat I löv him so!
Sen var han tvungen o åka till mekano igen :(


En bild på Jim för fyra år sen han ser ut som Grinchen här tkr jag hihih o söt är han! :)


Helt sjukt att vi snart varit tsm i fyra år ! :)

Ha d bra!♥

Kommentarer
Postat av: madde

tiden går sjukt fort... kan inte fatta att det snart är fyra år sen det vart ni. =) ni är bäst!

hehe o jag o mattias är stolta över våra 10 månader tillsammans hahah. lr vafan säger jag vadå jag o mattias. JAG är stolt hahaha.. killar fattar nada=)=) det ända tiden som är viktigt för dom är hur länge dom har haft ihop de med en bil som längst......

2009-10-23 @ 11:05:15
Postat av: Frida

tack så mycket =))

2009-11-09 @ 22:17:12
URL: http://minimicro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0