Tandvärk och svininfluensan

Ja min äckliga visdoms tand håller på o ta kål på mig tror ja så på torsdag ska jag säga att nu får dom ta ut äcklet !
Följde med Sofia på stan idag hon köpte chinos åt sin man ! hon är så snäll mot sin man hehe ...
Efter d åkte ja till vårdcentralen o tog vaccin mot svininfluensan i o med att ja har lågt immunförsvar tyckte dom att ja skulle ta d.. D var jag o 100 andra där o jag fick 84, tur att sofia var med mig hade varit bra tråkigt o sutte där själv bland alla gamlingar...
Nu väntar ja på att mitt lilla hjärta ska komma hem.. Saknar honom väldigt mkt känner ja.. Är så glad att ja har honom han betyder väldigt mkt för mig o allt hans stöd som jag alltid får från honom=)

Gött att d snart är lov behöver d haha... Är otroligt skol trött men d är jag jämt..
Nu har ja iaf skrivit lite i bloggen får se när d blir nästa gång ;)

Ha d bra!♥

Kommentarer
Postat av: sofia

du är så duktig, riktigt stolt över dig som inte sa ett ljud när du fick sprutan hihi puss

2009-10-20 @ 20:00:51
Postat av: Zacke

Hahah ja d förstår ja ;)

2009-10-20 @ 20:27:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0