Torsdag igen

Jäklar va veckorna går fort hela tiden kändes nyss som om d var måndag men ja klagar inte ju fortare desto bättre ! :)
Idag blev ja hemma från skolan vakna med jordens migrän roligt så ja gick upp o tog en migrän tablett men ja kännde att ja
nte riktigt pallade o gå till skolan för o va med på två lektioner...
Så nu sitter ja här i soffan med min bästa vän Caroline haha !
saknar min trött man också som försov sig imorse va synd vilken panik han fick när ja vakna o väckte han men han fick iaf en liten sovmorgon o d behöver verkligen han som han sliter kommer hem vid nio ibland o hjälper andra så mkt han är verkligen en klippa ! Puss på han tur att ja har hnm som alltid ställer upp för mig no matter what ...

Hahaha pratade med mamma igår också o man slutar aldrig förundras över min mammi hahah
så här lät d
-Mamma: Ja men skit i d du behöver inte köra mer du kan ju tänk att d är som o cykla du kan ju cykla d är precis som o cykla bara d att du har en bil med dig istället.
-jag: hahahahaha ja jag får säga d på uppkörningen ja har övat på min cykel så d här ska nog gå prima skinka!
haha ja efter den diskutionen blev d inte så mkt mer sura miner hahaha min mamma är världens bästa ! :)

Idag ska ja iaf träffa sofia lite =) Maddi skulle jobba på Ica kul för henne o jobba o få in raha är så happy för hennes skull! Plus att dom har skaffat ett super bra hus blev lite avundjsuk faktiskt vill också bo i hus hehe ! :)
Där uppe kommer d nog spenderas rätt mkt tid ! :) Ska hjälpa henne o måla i helgen tänkte ja  roligt roligt !=)

Nä nu ska ja försöka hitta på något som får tide att gå !

 Mina söta vänner ! :)

 Och min fina man ! :)
 
Ha d bra!♥



Kommentarer
Postat av: madde

din mamma är bra cool. det löser sig ändå även fast du inte får köra så mkt. du kan ju alltid köra med mig och sofia. även fast de inte var vi två som tog den där handledar kursen med dig (även fast de borde varit vi) =) du ska klarat snutte! även fast du kört hemma privat sisådär 5 gånger...

2009-10-04 @ 11:13:53
URL: http://maddiseriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0