Jag älskar hösten

Ja d gör ja verkligen men nånting ja tänkte på är att varför försvinner ens vänner till hösten eller är d ja som försvinner till hösten?
Kanske är för att d blir så mkt i skolan o när hösten är här kommer ju d verkliga livet tillbaka ? eller vad beror d på har alltid kännt så när sommaren tar slut efter att man har umgåts heeela sommaren så kommer hösten så wips är d borta ?
Jag vet inte om d spelar någon roll förutom att d blir väldigt tomt ja känner mig iaf extremt tom utan vissa personer i mitt liv som ja är så van att berätta verkligen allt för vem ska ja prata med när dom försvinner ?
Usch va känslosam ja blev nu... Sitter med klumpen i halsen o d bränner i ögonen.
Nää nu får ja ge mig men ville bara säga att jag har enormt underbara vänner o även om vi inte hörs varje dag så vet ja att ni finns där när ja behöver er! O d betyder väldigt mkt !



Kommentarer
Postat av: sofia

men snuttan, va tråkigt att du känner så. mig kan du i alla fall alltid prata med vet du och jag tror du vet att jag inte försvinner fast vi inte hörs varje dag =) pusspåre

2009-09-30 @ 20:45:07
Postat av: madde

vi stannar alltid kvar vetdu =) spelar ingen roll med oss tre om vi inte hörs på nån vecka eller två. det är ju inte så att vi hittar nya vänner hehe.. =) puss på oss

2009-09-30 @ 21:15:11
URL: http://maddiseriksson.blogg.se/
Postat av: Jacqueline

D vet ja o ni är verkigen dom bästa vännerna man kan ha! :) pussss på er !

2009-10-01 @ 10:00:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0