Jävla knövel så fort d är något

trött ja blir var till tandläkaren igår för min visdomd tand håller på o ta livet av mig.. Kom dit o dom kolla o självklart är den inflamerad så dom pilla o sköljde rent o d gör så jävla ont tårarna bara rann ner för mina kinder ! så om d inte gikc över så skulle ja ringa tillbaka så skulle ja få pencellin vakna idag o hade lka ont som jag hade igår så mamma ringde o sa att jag skulle ha pencellin. Men då var väl inte min tandläkare där så nu måste jag tillbaka till en ny tandläkare o ha lika jävla ont idag som jag hade igår ! vafan!  jag blir så jävla trött jag fick liksom gå på morfin igår för att jag hade så ont !
O missar skit i skolan gör jag också!
Nää usch o fyy....

Så jag har inte så mkt mer o skriva för igår sov jag mest då jag blir helt borta av tiparol...

hoppas på att mamma kan tjata så jag slipper ha en jävel grävandes i min mun idag igen!

Ha d bra!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0