Söndag=tråkigt

Usch vilken grå o tråkig dag d har varit idag Söndag brukar alltid vara=städdag för mig men d gkorde jag igår fast har ändå hunnit slänga in lita städ idag med ja jag är sätdnarkoman.. Igår var ja iaf Sofia o madde ne liten stund sen åkte ja upp till Therese på kvällen o var test pilot åt henne hon har ju börjat tattuera o självklart ställer man upp för sina vänner ? :) Idag ska love dit vi har kommit på en söt grej vad d är säger jag inte mohahah!

Men ja har faktiskt böjat sakna min man väldigt mkt han sa att han skulle komma hem för en timme sen men så låter d jämt.. Kommer snart så kommer dom två dagar efter..
Men ja lövar han ändå:)
Ni låter d som om han varit borta sen i måndags men han har börjat praktisera o har kommit en nio visa dagar så vi har inte träffats så mkt hihi..

Imorrn blir d skola efter o ha varit hemma en vecka usch va hemskt har massor o ta igen. Så nu blir d hård plugg fram till lovet så d blir ingen vila för mig ska köra som en idiot också har ja tänkt !

 


Ha d bra!♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0